ΑΣΕΠ

Η Μ. πέρασε στον διαγωνισμό εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ.
Ποια θέση θα μπορούσε να έχει κάτι τόσο προσωπικό, έτσι διατυπωμένο μάλιστα, σε ένα δημόσιο μπλογκ;
Ομολογουμένως καμία.
Σήμερα όμως η Μ. πέρασε στον διαγωνισμό εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ.

4 Σχόλια to “ΑΣΕΠ”

  1. Τις ευχές μου από μία αποτυχούσα του ΑΣΕΠ… Καλή αρχή εύχομαι! 🙂

  2. @ουρανονεφέλη
    Ναι, τις ευχές μας να έχει η Μ. Και οπωσδήποτε καλή αρχή. Γιατί
    πολλοί απογοητεύονται οικτρά αμέσως μετά τον διορισμό
    από τις συνθήκες που βρίσκουν στο σχολείο. Αχάριστο λίγο το βρίσκω,
    εγώ που ούτε απ’ έξω από τον ΑΣΕΠ δεν περνώ … και αναντίστοιχο με
    την αναγκαία αγωνιστική θεώρηση που χρείαζεται νομίζω ένας/μία καθηγήτης/-τρια.
    Καλή τύχη αντεύχομαι σε ό,τι συνέχιζεις / αρχίζεις να κάνεις.

  3. Ευχαριστώ πολύ! 🙂 Βασικά… νόμιζα ότι το ποστ αναφερόταν σε σένα, αλλά αφού πόσταρα χθες, συνειδητοποίησα ότι μάλλον έκανα λάθος… δεν πειράζει όμως, η ευχή είναι από την καρδιά μου για κάθε «συνάδελφο» στην τρέλα!
    Δυστυχώς, είναι απότομη η γείωση όσων περνούν τελικά, αλλά νομίζω πλέον ότι όλοι πάνε υποψιασμένοι για το τί θα βρουν και θα δουν μπροστά τους. Εγώ… μάλλον θ’ αργήσω να δω το όνομά μου στις λίστες εκείνες των επιτυχόντων. Ευελπιστώ ότι η μικρή στροφή που έχω κάνει θα μου βγει σε καλό. Αλλά… πάντα θα ‘ναι το back up…

  4. @nebula_in_caelo
    Ναι, όχι, το ποστ είναι για μια
    φίλη.
    Καλή επιτυχία εκεί, πάνω στην
    στροφή. Και για ‘μενα ο μάκρινος ΑΣΕΠ
    ένα είδος back-up είναι, περισσότερο φαντασιακού
    ωστόσο παρά πραγματικού.

Σχολιάστε

